Google Ads mainontaan tutustuin ensimmäisen kerran jo 2006. Olen siitä lähtien tehnyt mainontaa lukuisille yrityksille useilta eri toimialoilta. Olen samalla saanut seurata Googlen Adsin evoluutiota jo kolmella eri vuosi kymmenellä. Paljon on ehtinyt tapahtua ja moni asia on muuttunut matkavarrella. Se on vaatinut jatkuvaa opiskelua ja uuden omaksumista. Koska digimainonnan mahdollisuudet ovat kehittyneet ja sääntely muuttunut, on jopa samoja asioita joutunut opettelemaan muutosten myötä uudestaan ja uudestaan. Jatkuva uuden oppimisen vaatimus on pitänyt mielenkiintoa työtä kohtaan yllä eikä ole ollut pelkoa paikoilleen jämähtämisestä. Haasteet ovat välillä turhauttaneet jopa minua, mutta erityisesti asiakkaita. Siitä huolimatta koen digimainonnan ja erityisesti hakusanamainonnan olevan edelleen yksi parhaiten tuottoa tuovista mainonnan keinoista.
Koulutus on minulle uudehko aluevaltaus, vaikka olen erilaisia koulutuksia pitänyt kotisivujen ylläpidosta ja markkinoinnista jo vuosien ajan. Olen huomannut, että monilla yrityksillä on tahto saada markkinointia omiin käsiin ja Google Adsiin suhtaudutaan niin, että se olisi yksi, jonka ulkoistamista voisi vähentää. Monesti vastaan tulee tosiasia, että ei se niin helppoa olekaan. Varsinkin jos haluaa ymmärtää, että mihin se markkinointi budjetti katoaa ja mitä siitä saakaan vastineeksi. Aikaakaan ei ole loputtomasti käytettävissä itse oppimiseen. Pyrin koulutuksissa suoraviivaisuuteen ja pitämään asiat niin yksikertaisina kuin mahdollista. Tavoitteenani on saada mainonnan tekijät ymmärtämään, mitä he ovat tekemässä sekä keskittymään mainonnan tekemisessä oleelliseen. Sen vuoksi luotan siihen, että hyvin palasteltu ja koulutettavan tavoitteisiin ja tarpeisiin vastaava koulutus johtaa nopeampaan oppimiseen ja tiedon kokonaisvaltaiseen omaksumiseen.
Tuottaa selkeää ja asiakaslähtöistä ja yksilöllistä koulutusta sitä tarvitseville silloin kun he sitä tarvitsevat ja juuri niin paljon kuin he he sitä kokevat tarvitsevansa.
Opettaa yritykset tekemään tehokasta ja tuloksia tuottavaa mainontaa sekä hyödyntämään ja yhdistämään laajalti tietoa Ads mainonnan mahdollisuuksista sekä omasta liiketoiminnastaan.
Rehellisyys, tavoitteellisuus, selkeys ja avoimuus ovat kiinteä arvopohja, jolla koulutusta toteutetaan.
© 2025 HJN Digimainonnan asiantuntijapalvelut